zet visuele content in voor de aandacht van de klant 

Teksten zonder beeld zijn als lege kledinghangers aan een kapstok.

Door de inzet van visuele content vang je eerder de aandacht van potentiële klanten.
Ze blijven ook langer hangen bij de informatie op jouw website of je bericht op social media.
We zijn namelijk als mens per definitie visueel ingesteld en vinden foto’s, video’s en tekeningen veelal aantrekkelijker om naar te kijken dan tekst.

Visuele content kan op zichzelf staan of worden gebruikt om tekstuele content te ondersteunen, zoals mijn foto in dit bericht.

Het is voor jou als ondernemer prettig om direct passend beeldmateriaal tot je beschikking te hebben om berichten extra kracht te geven.
Een persoonlijke beeldbank met een serie foto's waar je een tijd mee vooruit kan is daarom heel handig en tijdbesparend.
Vanuit je eigen voorraad kies je telkens de geschikte afbeelding om te plaatsen bij je tekst op de diverse communicatiekanalen.

Wil je écht verbinding maken met je doelgroep, stel je beeldbank dan samen met afbeeldingen die authentiek zijn.

Ik help jou aan een goed gevulde fotobeeldbank met afwisselende en originele foto’s die laten zien wie je bent, wat je doet en waar je voor staat.
Aan 'fraai aangeklede kledinghangers' dus.

Link naar post op LinkedIn